Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Będzinie
76-037 Będzino 19


Funkcję Sekretarza sprawuje:

Podległość: Sekretarz podlega bezpośredni Wójtowi
tel: +48 94 31 62 530
e-mail:
Miejsce przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 12

Sekretarz zapewnia prawidłową organizację pracy Urzędu oraz warunki jego działania i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.

Kompetencje i zadania Sekretarza:

  1. Organizowanie pracy Urzędu oraz zapewnienie sprawnego jego funkcjonowania, a w szczególności:
  2. a) Sprawowanie nadzoru w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań,
    b) Nadzorowanie terminowości i jakości załatwianych spraw,
    c) Nadzorowanie przestrzegania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
    d) Zapewnienie warunków technicznych koniecznych do zachowania tajemnicy państwowej i służbowej,
    e) Zapewnienie warunków koniecznych do pracy Rady Gminy,
    f) Nadzorowanie spraw dotyczących przeprowadzania wyborów do organów przedstawicielskich,

  3. Organizowanie systemu kontroli wewnętrznej w Urzędzie oraz koordynacja kontroli w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  4. Koordynowanie działań związanych z prawidłową realizacją spraw obywatelskich,
  5. Organizowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w Urzędzie i pomiędzy Urzędem a gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
  6. Nadzorowanie stanowisk pracy, w zakresie obsługi obywateli,
  7. Dysponowanie mieniem Urzędu i środkami niezbędnymi do sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  8. Prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
  9. Wykonywanie w imieniu Wójta obowiązków administratora danych osobowych w Urzędzie,
  10. Pełnienie roli koordynatora w przypadku podjęcia wspólnych działań przez kilka stanowisk pracy.
  11. Sekretarz Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:

    Referatu Organizacyjno – Administracyjnego.


Opublikował: Tomasz Zwierzyński
Publikacja dnia: 20.12.2018
Podpisał: Tomasz Zwierzyński
Dokument z dnia: 27.02.2012
Dokument oglądany razy: 5941
3.11.2022 // biparch2.bedzino.pl