Urząd Gminy w Będzinie
76-037 Będzino 19
Kontakt: Marek Maśliński, Tomasz Zwierzyński
tel: +48 94 31 62 533, +48 94 31 62 545
e-mail: m.maslinski [at] bedzino.pl, informatyk [at] bedzino.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek, wtorek, środa, piątek 7:00-15:00, czwartek 8:00-16:00
Miejsce przyjmowania interesantów:
Parter, pokój nr 6 i pokój nr 13
Podległość: podlega bezpośrednio Zastępcy Wójta.
Zadania koordynatora
Jak stanowi art. 14 ust. 2 u.z.d.o. do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot, o którym mowa w art. 14 ust. 1 u.z.d.o.;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w art. 14 ust. 1 u.z.d.o., zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 u.z.d.o.;
3) monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w art. 14 ust. 1 u.z.d.o., w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Ustawodawca określił katalog otwarty zadań koordynatora, a więc możliwe jest ustalenie także innych zadań, które są związane z zagadnieniem zapewnienia dostępności. Z praktycznego punktu widzenia nasuwają się tu w szczególności kwestie związane z opracowywaniem raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w art. 11 ust. 1 u.z.d.o.