Rejestr zmian
Rejestr zmian - dodatkowe zbiorcze zestawienie wszystkich modyfikowanych dokumentów.
-
STRAŻ GMINNA (z dnia: 03.09.2015, zmiana z dnia 02.02.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
zmiany techniczne -
- Referat Organizacyjno-Administracyjny (z dnia: 02.02.2016, zmiana z dnia 02.02.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
zmiany techniczne -
- Referat Organizacyjno-Administracyjny (z dnia: 02.02.2016, zmiana z dnia 05.04.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
Zmiany technczne -
STRAŻ GMINNA (z dnia: 02.02.2016, zmiana z dnia 10.11.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodanie informacji -
STRAŻ GMINNA (z dnia: 10.11.2016, zmiana z dnia 14.11.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
Aktualizacja informacji -
Uchwały w sprawie podatków (z dnia: 02.12.2016, zmiana z dnia 05.02.2018)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano uchwały: Uchwała nr XXXV/280/17 z dnia 14 listopada 2017 roku w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Będzino.; Uchwała nr XXXV/281/17 z dnia 14 listopada 2017 roku w sprawie: określenia stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Gminy Będzino. -
Informacje i wykazy (z dnia: 31.05.2017, zmiana z dnia 01.06.2018)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano: Wykaz osób fizycznych, którym z zakresie opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia. Wykaz sporządzono na podstawie art. 37 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w 2017 roku - Odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej oraz rozłożenie podatku lub zaległości na raty.; Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 roku. Pomoc publiczna w zakresie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej jako program pomocowy zgodny z Wytycznymi Wspólnotowymi. -
- Referat Organizacyjno-Administracyjny (z dnia: 14.05.2018, zmiana z dnia 08.04.2021)
powód wprowadzenia zmiany:
test -
Informacje i wykazy (z dnia: 01.06.2018, zmiana z dnia 31.05.2019)
powód wprowadzenia zmiany:
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia w 2018 roku; Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku. -
Informacje i wykazy (z dnia: 31.05.2019, zmiana z dnia 03.07.2020)
powód wprowadzenia zmiany:
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2019 roku; Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia w 2019 roku. -
Informacje i wykazy (z dnia: 03.07.2020, zmiana z dnia 31.05.2021)
powód wprowadzenia zmiany:
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia w 2020 roku; Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2020 roku -
Za rok 2020 - Radni Kadencji 2018 - 2023 (z dnia: 07.09.2020, zmiana z dnia 13.05.2021)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano Oświadczenia Majątkowe Radnych -
Za rok 2020 - Radni Kadencji 2018 - 2023 (z dnia: 13.05.2021, zmiana z dnia 25.05.2021)
powód wprowadzenia zmiany:
Aktualizacja hiperłącza -
RADA GMINY (z dnia: 07.03.2012, zmiana z dnia 03.12.2014)
powód wprowadzenia zmiany:
Aktualizacja składu Rady Gminy -
STRAŻ GMINNA (z dnia: 13.02.2013, zmiana z dnia 20.07.2015)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano dokumenty do pobrania -
RADA GMINY (z dnia: 03.12.2014, zmiana z dnia 03.12.2014)
powód wprowadzenia zmiany:
Zmiany techniczne -
RADA GMINY (z dnia: 03.12.2014, zmiana z dnia 07.01.2015)
powód wprowadzenia zmiany:
Zmiany techniczne -
STRAŻ GMINNA (z dnia: 20.07.2015, zmiana z dnia 22.07.2015)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano dokumenty do pobrania -
OBRONA CYWILNA, ZARZADZANIE KRYZYSOWE (z dnia: 11.03.2016, zmiana z dnia 22.08.2017)
powód wprowadzenia zmiany:
zaktualizowano tel. -
OBRONA CYWILNA, ZARZADZANIE KRYZYSOWE (z dnia: 22.08.2017, zmiana z dnia 15.02.2018)
powód wprowadzenia zmiany:
zmiany techniczne -
Uchwały w sprawie podatków (z dnia: 05.02.2018, zmiana z dnia 16.12.2019)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano nowe uchwały -
Informacje i wykazy (z dnia: 31.05.2016, zmiana z dnia 31.05.2016)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano: 1. Pomoc publiczna w zakresie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej jako program pomocowy zgodny z Wytycznymi Wspólnotowymi. 2. Odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej oraz rozłożenie podatku lub zaległości na raty. -
OBRONA CYWILNA, ZARZADZANIE KRYZYSOWE (z dnia: 15.02.2018, zmiana z dnia 19.02.2019)
powód wprowadzenia zmiany:
Aktualizacja strony -
OBRONA CYWILNA, ZARZADZANIE KRYZYSOWE (z dnia: 19.02.2019, zmiana z dnia 31.07.2019)
powód wprowadzenia zmiany:
zmiany techniczne -
OBRONA CYWILNA, ZARZADZANIE KRYZYSOWE (z dnia: 31.07.2019, zmiana z dnia 06.11.2019)
powód wprowadzenia zmiany:
Dodano dane nowego pracownika
« [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] »
Wytwarzający/Odpowiadający: Tomasz Zwierzyński
Dokument BIP z dnia: 25.01.2013
Dokument oglądany razy: 173 592
Dokument BIP z dnia: 25.01.2013
Dokument oglądany razy: 173 592