Zmiany wprowadzono z powodu: zmiany regulaminu organizacyjnego
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Będzinie
76-037 Będzino 19
Funkcję Sekretarza sprawuje:
Podległość: Sekretarz podlega bezpośredni Wójtowi
tel: +48 94 31 62 530
e-mail:
Miejsce przyjmowania interesantów:
Piętro I, pokój nr 12
Sekretarz zapewnia prawidłową organizację pracy Urzędu oraz warunki jego działania i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
Kompetencje i zadania Sekretarza:
- Organizowanie pracy Urzędu oraz zapewnienie sprawnego jego funkcjonowania, a w szczególności:
- Organizowanie systemu kontroli wewnętrznej w Urzędzie oraz koordynacja kontroli w gminnych jednostkach organizacyjnych,
- Koordynowanie działań związanych z prawidłową realizacją spraw obywatelskich,
- Organizowanie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w Urzędzie i pomiędzy Urzędem a gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- Nadzorowanie stanowisk pracy, w zakresie obsługi obywateli,
- Dysponowanie mieniem Urzędu i środkami niezbędnymi do sprawnego funkcjonowania Urzędu,
- Prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
- Wykonywanie w imieniu Wójta obowiązków administratora danych osobowych w Urzędzie,
- Pełnienie roli koordynatora w przypadku podjęcia wspólnych działań przez kilka stanowisk pracy.
a) Sprawowanie nadzoru w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań,
b) Nadzorowanie terminowości i jakości załatwianych spraw,
c) Nadzorowanie przestrzegania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
d) Zapewnienie warunków technicznych koniecznych do zachowania tajemnicy państwowej i służbowej,
e) Zapewnienie warunków koniecznych do pracy Rady Gminy,
f) Nadzorowanie spraw dotyczących przeprowadzania wyborów do organów przedstawicielskich,
Sekretarz Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą:
Referatu Organizacyjno – Administracyjnego.
Dokument BIP z dnia: 27.02.2012
Dokument oglądany razy: 5 939